"When people ask: why are you vegan, perhaps the question should be: why aren't you?"

sobota, 6 listopada 2010

Biorę udział w akcji Empatii "Weganizm, spróbujesz?"

Zaglądając na stronę Empatii zauważyłem, że wystartowali z ciekawą inicjatywą. Mam na myśli akcję: "Weganizm, spróbujesz?". Jest to program promowania polskich wegańskich blogów kulinarnych. Strasznie fajny pomysł nie tylko dla wegan, którzy poszukują kuchennych inspiracji ale przede wszystkim dla tych, którzy nie podjęli jeszcze decyzji o przejściu na weganizm.


Czytelnicy za pośrednictwem strony internetowej Empatii mogą na bieżąco śledzić co nowego pojawia się na blogach uczestniczących w programie oraz obserwować jak wygląda weganizm "od kuchni" dosłownie i w przenośni. Ponieważ jak się okazuje, nie jemy tylko trawy i sałaty :) Obserwujcie rozwój sytuacji. Wielu ciekawych rzeczy możecie dowiedzieć się też na forum Empatii albo zaglądając na facebookową odsłonę akcji "Weganizm, spróbujesz?"

Jak widzicie, ja również postanowiłem dołączyć do programu :)

1 komentarz:

  1. Fajna akcja :)
    Mnie najbardziej bawi, że ludzie NAPRAWDĘ sądzą, że człowiek rezygnujący z produktów zwierzęcych je tylko suchy chleb.

    OdpowiedzUsuń