"When people ask: why are you vegan, perhaps the question should be: why aren't you?"

czwartek, 12 sierpnia 2010

sprzątanie lodówki

Dzisiaj sprzątanie lodówki czyli wyjadanie resztek :) Zostało mi trochę składników, których potrzebowałem do pizzy więc dzisiaj zrobiłem racuchy z papryką, kukurydzą i całkiem sporą ilością oliwek :)











































A w związku z tym, że miałem wolne piekarnik znów poszedł w ruch. Upiekłem prosty placek z jabłkami. Przepis z puszki:

2 szklanki mąki
1 szklanka cukru cukru
1/2 szkl. oleju
3/4 szkl. mleka sojowego
1 łyżka cynamonu
1 łyżka sody
3 łyżki dżemu

Wszystko dokładnie wymieszać, przełożyć do tortownicy, na wierzch wrzucić kawałki jabłek. 200 st. C i 45 minut.

Oryginalnie jest to przepis na "murzynka" ale sprawdza się również w innej roli...

3 komentarze:

  1. Zaufałem firmie Nomal www.nomal.waw.pl/ - to naprawdę sprawdzona firma, której warto zaufać. O czystości wiedzą po prostu wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu takie dokładne sprzątanie lodówki to trzeba zrobić, a przy okazji sprawdzić czy wszystko jest w terminie i nadaje się do spożycia.

    OdpowiedzUsuń