"When people ask: why are you vegan, perhaps the question should be: why aren't you?"

poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Spotkała mnie dzisiaj bardzo miła niespodzianka. Wróciłem zmęczony z pracy, zaglądam do lodówki, żeby sprawdzić, czy przynajmniej światło jeszcze tam jest a tam... Super Sałatka! Moja współlokatorka Ola zrobiła specjalnie dla mnie grecką-vegańską sałatkę z kiełkami zamiast fety :)
Dziękuję Ci raz jeszcze Olu, jesteś dobra jak chleb :*

A oto sprawczyni kolacjowego zamieszania






















I jej smakowite dzieło








A tutaj coś specjalnego dla blogowej sąsiadki



Dobranoc :)

2 komentarze:

  1. o nie! to ja Olę znalazłam! to ja powinnam znajdować w lodówce takie rzeczy! :)))

    dzięki za papierowe wrony :)

    p.s. planowałam jutro zrobić kopytka, ale nie wiem czy reflektujesz, jak masz takie smakowitości w domu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mon dieu, cette salade voit comme quelqu'un l'a deja mange! Je seulement monque:) Je suis heureuse
    que tu t'es delecte. Certainement, beaucoup des saledes devant toi!

    OdpowiedzUsuń