"When people ask: why are you vegan, perhaps the question should be: why aren't you?"

środa, 18 stycznia 2012

konkurs "blog roku"

Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie za wsparcie i oddane głosy, cieszę się, że tak wiele osób zaangażowało się :) niespodziewałem się, dziękuję.
W tym momencie plasujemy się w okolicach setnego miejsca. Myśle, że to bardzo dobry wynik jak na tak niszową tematykę i stosunkowo krótki staż. Osiągnąłem to, na czym mi zależało, czyli zainteresowanie kolejnych czytelników. Ilość odwiedzin znacznie się zwiększyła a co za tym idzie, szerzy się idea weganizmu. Mam nadzieję, że chociaż kilka "nowych" osób zainteresowało się tematem. Weganizm jest dla ludzi. Jak widać, można smacznie jeść rezygnując z cierpienia zwierząt.

W związku z konkursem chciałbym Wam polecić blog niezwykłej kobiety, wspaniałej, ważnej dla mnie osoby. Razem z nią wkroczyłem na drogę weganizmu, (nie, to nie moja dziewczyna :P). Regularnie dokarmia mnie wegańskimi obiadkami. Polecam KOMBAJN ZAKURZONEJ. Autorka "spisuje lektury, przepisy wegańskie i życie codzienne". Zakurzona jest na 20 miejscu w rankingu, ma realne szanse na powrót do pierszej dziesiątki. Głosowanie trwa do jutra do 12. Zachęcam do lektury (i głosowania).

Jeszcze raz dziękuję
go vegan :)

P.S. Na początku lutego zaczynam nową pracę. Podobno będę miał więcej czasu, mam nadzieję, że będzie też więcej gotowania i przepisów dla was.

11 komentarzy:

  1. Dzięki, Kochany za dobre chęci, ale obawiam się, że sprawa przegrana. No chyba że zagłosowali wszyscy Twoi obserwujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domagam się nowej, pysznej notki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tak cicho tutaj? Czekam z niecierpliwością na nowe przepisy.
    pozdrawiam,
    emka

    OdpowiedzUsuń
  4. stanowczo domagam się nowej notki.
    anonimowa czytelniczka.
    prawie.

    p.s. tęsknię za Tobą. Idziesz się z nami powłóczyć w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejj gdzie się podziewasz? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu od tak dawna nie ma zadnego nowego tematu ? mam nadzieje ze sie pojawi - bo czekam,czekam :):) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.tvn.pl/showbiz/kultowy-show-kulinarny-na-antenie-tvn-zglos-sie,47571,934.html


    Serdecznie zapraszamy na casting do nowego programu tvn MasterChef !

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Właśnie uruchomiłam agregator blogów kulinarnych, czyli coś jak durszlak tylko stworzony specjalnie dla wegetarian by nasze przepisy nie gineły w gąszczu mięsożerców ;)
    Serdecznie zapraszam Cię do odwiedzenia go pod adresem http://vegespot.pl i jeśli przypadnie Ci do gustu zarejestrowania się i dodania bloga do katalogu.
    Pozdrawiam
    Aniko.

    OdpowiedzUsuń


  9. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    OdpowiedzUsuń